mandag 14. mars 2011

Utplasseringen fortsetter

Nå kommer resten av bildene som viser hva jeg og de jeg jobber med har gjort i uka som gikk.
Det har vært en utrolig morsom uke og jeg har lært mye. Jeg har fått lov til å prøve meg litt selv og de har likt det jeg har gjort hittil.

Tirsdag:
Her har Synnøve malt et løve hode og jeg har hengt opp lampene og gardinene.

Her har jeg malt hele veggen med to strøk og hengt opp lysekronen.

Her har Heidi som er på utplassering hver tirsdag malt veggen og jeg har hengt opp bilde.

Her har Heidi malt både vegg og tekst.


Onsdag:
 Her har jeg malt veggene på dette bilde og to identiske vegg på andre siden av veggen med tv. Dette tok sin tid i tillegg til at jeg malte blått på to vegger der de har Varier møbler.
Jeg hengte også opp bildene.


Torsdag:
Her malte jeg blått og hvitt på den andre siden av veggen. 

Her fikk jeg velge og dekorere alt som er i skapet, på det lave skapet og på bordet.


Fredag:
Jeg tok andre strøket på den blå og hvite veggen som jeg begynte på torsdag. I tilleg til at jeg valgte og hang opp bildene.

Her valgte jeg bildene og hang dem opp. Dette er på baksiden av den blå veggen (tidligere vist)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar