onsdag 9. mars 2011

Olavsgaard

Den siste måneden har vi hat en oppgave der vi skulle innrede hele overetasjen i et hus. Dette var en entrè, en hall, en stue, et kjøkken, to soverom, et bad og vaskerom, en WC og en terrasse. Jeg prøvde å ha en helhet over hele huset. Siden familien hadde ganske god råd har jeg valgt å ha møbler i en litt dyr prisklasse.
Jeg likte veldig godt denne oppgaven. Den var veldig inspirerende og morsom å jobbe med. Lærte noe nytt og lærte om flere møbelprodusenter. Så nå har jeg et større spekter når jeg ser etter møbler.
Jeg likte denne oppgaven veldig godt! 

Her har du noe av materialet jeg leverte inn:
1. Plan
2. Snitt (uten farger desverre)
3. Produktark
4. Produktark
5. Produktark
6. Produktark
7. Belysningsplan
8. Belysning
9. Belysning


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar